
بالاخره خدا خواست و تک تک کامنتارو جواب دادم و کلی هم کیف کردم.یه سه ساعتی وقت گرفت ولی ارزششو داشت چون با خوندن دوبارشون کلی انرژی مثبت گرفتم.خدایی مشغول الذمه هستین اگه جوابارو نخوونین.با تمام اوصاف لطف بودنتونو با هیچی نمیشه جبران کرد. xa0xa0پ.ن:نظراتی که مربوط به پست های زمان قبل از واقعه هست رو جواب ندادم .واقعیتش اینه که دلم طاقت نیاورد. و هر کاری کردم نتونستم.بازم مرسی به خاطر اینکه تنهام نذاشتین. ...
ادامه مطلب