این پست تنها برای تشکر نیست ...

خرید بک لینک
سلام . ممنونم از همه بستگان، آشنایان، دوستان ،هم کلاسیها ، همکارها ،با معرفتها ، بی معرفتها،مهربانها ، نامهربانها،خاطره بازها، بی خاطره ها،با نظرها ، بی نظرها خلاصه از همه همه همه چشمایی که منو دیدن ممنونم.

این پست فقط برای اینه که بگم چقدر تک تک نظراتتون برام مهمه و چقدر برام بزرگه.ممنونم به خاطر وجودتون و بسیار ممنون ترم از کسانی که خاموش نبودند و همراهیم کردند. و چقدر و چند بار خواندن این نظرات هر روز برایم کم بود و کم.

پ.ن۱:دوست دارم از این به بعد بتونم جواب کامنتارو یه جورایی بدم.ولی مگه این بلاگفا از این عرضه ها داره؟؟!!!

پ.ن۲ : لطفا بعد از کامنت گذاری تیک "نظر به صورت خصوصی ارسال شود" رو بردارین تا نظراتتونو همه ببینن.بعضی از نظراتی که اشتباها به صورت خصوصی اومده رو کپی میکنم تو قسمت نظرات تا همه حظشو ببریم.اینجا جا داره بگم منظورم نظراته "هموون" جان نیست .پس بیخود لرزه به اندامت طنین افکن نشه دوست عزیز.

سلام سلام و سلام...

ما را در سایت سلام سلام و سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت: 4:56

صفحه بندی