سلام سلام و سلام

خرید بک لینک
آرام کنارت نشستم و سهم من اشک و آه و بغض . با هر زخمه سنگتراش قلبم کنده میشد . و من هربار که به دیدنت می آیم بیتاب تر میشوم.و دل کندن از تو سخت تر.من قرار بود زخمهای دنیا را به تن بخرم تا تو خوب باشی.نه اینکه تو زیر خاک سرد باشی و من نفسم گرم باشد.آخر به زور مرا از کنارت کند و برد.هر چه مقاومت کردم فایده نداشت. او هم بغضش دست کمی از من نداشت.سرم را در گردنش فرو بردم.هرچه از او خواستم که بازهم کنارت باشم گوش نمیکرد انگار صدایم را نمیشنید. گریستم و گریستم و گریستم.اشکهایم لباسش را خیس کرد ولی بازهم مرا برد و من قلبم را برای چندمین بار در قطعه سی و هشت بهشت زهرا دفن کردم. نوشته شده در جمعه بیستم بهمن ۱۳۹۱ساعت 1:52 توسط مریم| سلام سلام و سلام...ادامه مطلب

ما را در سایت سلام سلام و سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 241 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 0:23

بعضی از این اپلیکیشن ها داره تبدیل میشه به بلای جوون.چند روز پیش با صدای زنگ موبایلم از خواب پریدم که داشت قدم نو رسیده رو تبریک میگفت .بین خواب و بیداری بغضمو قورت دادم و خیره شدم به صفحش .باز هم دلم تنگ شد و دونه دونه خاطراتت جلوی چشمام جوون گرفتن یاد علاقه عجیبت به شکلات نارگیلی افتادم یاد شب بیداری هات یاد لبهای کوچولوت و یاد شنا کردن هر روزت .دلم تنگته.

سلام سلام و سلام...

ما را در سایت سلام سلام و سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت: 4:56

سلام . ممنونم از همه بستگان، آشنایان، دوستان ،هم کلاسیها ، همکارها ،با معرفتها ، بی معرفتها،مهربانها ، نامهربانها،خاطره بازها، بی خاطره ها،با نظرها ، بی نظرها خلاصه از همه همه همه چشمایی که منو دیدن ممنونم. این پست فقط برای اینه که بگم چقدر تک تک نظر سلام سلام و سلام...ادامه مطلب

ما را در سایت سلام سلام و سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت: 4:56

بالاخره خدا خواست و تک تک کامنتارو جواب دادم و کلی هم کیف کردم.یه سه ساعتی وقت گرفت ولی ارزششو داشت چون با خوندن دوبارشون کلی انرژی مثبت گرفتم.خدایی مشغول الذمه هستین اگه جوابارو نخوونین.با تمام اوصاف لطف بودنتونو با هیچی نمیشه جبران کرد.

پ.ن:نظراتی که مربوط به پست های زمان قبل از واقعه هست رو جواب ندادم .واقعیتش اینه که دلم طاقت نیاورد. و هر کاری کردم نتونستم.بازم مرسی به خاطر اینکه تنهام نذاشتین.

سلام سلام و سلام...

ما را در سایت سلام سلام و سلام دنبال می‌کنید

برچسب: اونهایی,نماندند, نویسنده: بازدید: 232 تاريخ: پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت: 4:56

چه بعد از ظهر شلوغی. شاید هم من امروز خیلی بی اعصابم.از کله سحر یه چی تو سرم دور میزد .خلاصه امروز از اون روزاست.هوا گرفته خنک آلود و یه جورایی ملسه.همه اینا فقط یه معنی میده .امروز نوستالژی بازاره.هر جا رو نگاه میکنم یه چیزی رو یادم میاره همه چیز ش سلام سلام و سلام...ادامه مطلب

ما را در سایت سلام سلام و سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نوستالژی, نویسنده: بازدید: 234 تاريخ: پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت: 4:56

صفحه بندی