عزیزان دلی که جویای احوال من بودند بسیار ممنون و متشکرم.دادگاه اول رو برنده شدم و چون دکتر خاطی محکوم شد درخواست تجدید نظر داد و به هیات پنج نفره رفت و اونجا با اینکه اعلام کردم دکتر پیشنهاد دادن دیه پسرم رو داده و میخواسته معامله کثیفی بکنه کسی به حرفهام گوش نداد .لعنت به دکتر لعنت به این عدالت.
خداوند مهربان و بزرگ در سال ۹۳ یک دختر به من هدیه کرد و شد جانان من .
البته من هنوز با ترسهایم زندگی میکنم با اضطرابها و غمهایم این دردیست که هرگز آرام نمیشود.
سلام سلام و سلام...ما را در سایت سلام سلام و سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 227